//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

عواقب و عوارض تزریق ژل و بوتاکس


عنوان: باتاثیر بوتاکس در زیبایی بیشتر آشنا شوید

امروزه بسیاری از افراد به استفاده از تزریق ژل و بوتاکس به دلایل زیادی از جمله زیبایی بیشتر روی آورده اند. کاربردهای مختلف تزریق ژل و بوتاکس توضیح مختصری رادر مورد تزریق ژل و بوتاکس و موارد استفاده از آن را توضیح میدهد.امروزه انواع مختلفي از ژل هاي تزريقي براي پوست وجود دارند که مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريکا مي باشند و جراحان زيبايي از آنها براي دستيابي به اهداف مورد نظر يک بيمار استفاده مي کنند. هر کدام از اين ژل ها داراي فرمول منحصر به فرد براي خود هستند و به اين ترتيب داراي ساختار، تراکم، و عمق تزريق متفاوت مي باشند. به اين ترتيب بعضي از ژل ها براي درمان نواحي خاص بدن مناسب تر از بقيه هستند. معمولاً، ژل هاي پوست با توجه به ماده اي که از آن ساخته مي شوند، طبقه بندي مي گردند. براي حفظ سلامتي خود توجه داشته باشيد که اين درمان را با مراجعه به مراکز درماني معتبر و پزشکان متخصص که داراي بورد تخصصي در حوزه جراحي زيبايي هستند، دريافت نماييد.

بوتاکس يک پروتئين خالص طبيعي است که در دوز بسيار پايين تجويز مي شود. تاثير بوتاکس معمولا محدود به ناحيه تزريق شده مي شود و به جاهاي ديگر بدن سرايت نمي کند. بوتاکس توسط FDA تاييد شده است و کاربرد کلينيکي بيست ساله آن بي خطر بودن آن را به اثبات رسانده است.
آيا شما بعد ازتزريق بوتاکس طبيعي به نظر مي رسيد؟
اگر چه نتايج چشمگير هستند، اما نماي ظاهري صورت شما به هم نمي خورد. عضلات شل مي شوند به طوري که شما هنوز مي توانيد لبخند بزنيد اما بدون چين و چروک. بعد از بوتاکس زمان زيادي براي بهبودي لازم نداريد و مي توانيد بلافاصله بعد از تزريق به سر کارتان برگرديد يا براي خريد بيرون برويد.
اغلب افراد، تقريبا هر سه تا شش ماه به تزريق مجدد بوتاکس نياز دارند. بوتاکس طي چند روز پخش مي شود و باعث شلي و از کار افتادن عضلاتي مي شود که باعث چروک شده بودند. بوتاکس چروک هاي ديناميکي را از بين مي برد اما چين هاي عميق و استاتيک ممکن است به درمان هاي جايگزين مثل تزريق ژل يا فيلرها نياز داشته باشند.
پر کننده ها نتايج فوري دارند و بر اساس پرکننده مورد استفاده، ماندگاري پرکننده هاي مورد استفاده با هم فرق دارد که بسته به نوع ژل مي باشدو همچنين نتايج از شخصي به شخص ديگر متفاوت مي باشد. استفاده از سيگار يا در معرض قرار گرفتن آفتاب بدون محافظت توسط ضد آفتابها تاثير ماندگاري اين درمانها را کاهش مي دهد همانطورکه چنين اعمالي در ساير موارد درمانهاي زيبايي اثرات مضرمشابه براي پوست دارند. پزشک از بي حس کننده هاي موضعي يا ساير روش هاي بي حسي استفاده ميکندو بنابر اين طي تزريق دردي وجود ندارد ويا بسيار کم است.



ژل ها را مي توان براي صاف کردن خطوط و چين و چروک هاي صورت، ايجاد لب هاي حجيم تر و بهبود ظاهر اجزاي صورت همچون گونه ها و پروتز چانه مورد استفاده قرار داد. امروزه روش درماني تزريق ژل به طور گسترده در سراسر جهان استفاده مي شود و مزاياي حاصل از آن به شرح زير مي باشد:

صاف کردن خطوط اخم و چروک هاي پيشاني.
بالا بردن و اصلاح ظاهر ابرو.
تغيير شکل بيني.
ايجاد برآمدگي و پر کردن خطوط، چين و چروک و ترک هاي پوست صورت.
بهبود ظاهر لب ها و افزايش جذابيت آنها.
اضافه کردن حجم طبيعي لب ها.
بهبود تقارن صورت و لب ها.
ليفت و برآمده کردن اجزاي صورت.
اصلاح وضعيت چانه و خط فک .








برچسب ها: بوتاکس،تزریق ژل،جراحی بینی ,
[ بازدید : 2639 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 30 مرداد 1395 ] [ 9:18 ] [ مهتاب ]

[ ]