//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

تاثیر کرم های مرطوب کننده در مراقبت و زیبایی پوست|انتخاب صحیح کرم و تاثیر باورنکردنی آن در شادابی و سلامت پوست|نکاتی برای سفارش کرم های مرطوب


عنوان: تاثیر کرم های مرطوب کننده در مراقبت و زیبایی پوست

عوامل مختلفی در شادابی و زیبایی پوست تاثیر دارند که از آن جمله میتوان به تاثیر کرم های مرطوب کننده در مراقبت و زیبایی پوست اشاره کرد. اگر دست‌ها مدت زمان زيادي بخصوص در فصول سرد سال در معرض هواي آزاد بماند، زود آسيب مي‌بيند. براي رفع اين مشکل، کرم‌هاي ترميم‌کننده‌اي وجود دارد که مقادير مناسبي مواد فعال ضروري براي حفاظت از پوست دارند.
دکتر پاسکال نولا، متخصص پوست مي‌گويد: «بهتر است تا حد ممکن بين دفعات شست‌وشوي دست‌ها فاصله باشد. دست‌ها را با آب ولرم و شوينده‌هاي ملايم بشوييد. سپس آنها را به دقت خشک کنيد.علاوه بر اين، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها حداقل دو بار در طول روز خصوصا براي مادران جوان و برخي افرادي که به خاطر موقعيت شغلي به طور مدام بايد دست‌هايشان را بشويند، ضروري است. کرم به اندازه يک نخود براي آغشته کردن مچ‌ها تا ناخن کفايت مي‌کند.»

دست‌ها به‌طور مرتب با آب و شوينده‌ها ‌شسته مي‌شود و در معرض سرما، باد و برخورد با محيط قرار مي‌گيرند.
خشکي هوا و کاهش دماي هوا در فصل سرما، با شکنندگي اپي درم پوست همراه است که موجب بروز چين و چروک هاي پوستي و حتي تحريک پذيري پوست مي گردد.

اگر خشکي به هر علتي درمان نشود، در کوتاه مدت مي تواند موجب بروز زخم هاي پوستي، اگزما و التهاب هاي موضعي گردد.

چگونه همراه آرايش، کرم مرطوب کننده استفاده کنيد؟

قدم اول: بايد با يک پاک کننده مناسب با نوع پوست تان، صورت خود را کاملا تميز کنيد. به مناطق چرب تر پوست مثل روي بيني، پيشاني، زير ابروها و... دقت بيشتري کنيد بعد با آب گرم پوست تان را آب بکشيد تا منافذ پوستي باز شوند. حالا حوله اي را آرام روي پوست بگذاريد تا خيسي آن را بگيرد ولي کاملا پوست را خشک نکنيد. حواس تان باشد که دست هاي تان کاملا تميز باشند چون آلودگي ها به راحتي مي توانند همراه با مرطوب کننده روي پوست بنشينند.

قدم دوم: حالا زدن مرطوب کننده را از پيشاني آغاز کنيد. ? نقطه کوچک از کرم را روي پيشاني بگذاريد (وسط ابروها فراموش نشود)، با حرکات دوراني کرم را روي پوست پخش کنيد، فراموش نکنيد که روي ابروها و پلک ها را نيز کرم بزنيد.

قدم سوم: يک نقطه کوچک از مرطوب کننده را روي بيني بگذاريد و دوباره با حرکات دوراني روي آن را ماساژ دهيد. روي هر گونه و چانه نيز نقاطي را بگذاريد و با حرکات دوراني آن ها را جذب پوست کنيد، در نهايت مقداري کرم نيز به گردن تان بزنيد.


برچسب ها: انتخاب کرم , کاشت مو،ترمیم مو ,
[ بازدید : 1974 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 9:03 ] [ مهتاب ]

[ ]