//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

ایده هایی تازه برای داشتنی پوستی لطیف با انواع ماسک زیبایی آناناس


عنوان: ترفندهایی مدرن برای داشتنی پوستی شفاف با انواع ماسک زیبایی آناناس

آناناس میوه ای با خاصیت های فراوان است که استفاده از ماسک آناناس تاثیر زیادی در زیبایی پوست دارد و انواع ماسک زیبایی با آناناس میتوانید صورت بسیار زیبایی داشته باشید. در اين مطلب براي زيبايي پوست و همچنين براي درمان شل شدگي پوست و تقويت ماهيچه‌هاي صورت ، يک ماسک آناناس عالي و همچنين خواص و فوايد آناناس براي پوست صورت در نظر گرفته ايم . آب آناناس تقويت کننده ماهيچه‌هاي صورته و خاصيت آرام سازي داره و از خستگي پوست جلوگيري مي‌کنه.باعث شفافى پوست ميشه. البته آب اناناس بايد طبيعى باشه نه کنسروى و براى جوش هم مناسبه ولى اگر روى صورتتون جوش چرکى داريد اين کارو نکنيد. ( اگر پوستتون حساسه اصلا استفاده نکيد زيرا باعث متهب و قرمزي پوست ميشه )
پوست صورتتان را با آب آناناس ماساژ بدين،ميتونيد يک پنبه رو به آب آناناس آغشته کنيد و بزنيد روى پوستتون و بعد ماساژ بدين و بعد از چند دقيقه بشوريد.

ماسک صورت آناناس

يک آناناس رسيده را پوست بگيريد و وزن آنرا اندازه بگيريد آناناس را خرد کرده و در مخلوط کن بريزيد هم وزن آناناس الکل اتيليک را اندازه بگيريد و سه قاشق سوپخوري روغن آفتابگردان را به آن اضافه نماييد مقداري از اين ماسک را به مدت ?? دقيقه روي پوست خود بگذاريد و سپس پوست خود را با آب نيمه گرم بشوييد.

با توليد کلاژن، پوست را سفت مي‌کند و سلول‌هاي مرده پوست را از بين مي‌برد و با صاف کردن پوست، چين و چروک‌هاي ريز را غيرقابل تشخيص مي‌سازد.


اسکراب بدن با آناناس

با افزايش سن، سلولهاي مرده پوست شروع به ريزش مي کنند. به کار بردن اسکراب باعث تسريع ريزش سلولهاي مرده پوست و نرم وبراق شدن پوست مي شود.اسکراب کردن پوست فوايد زيادي دارد که از آن جمله مي توان به نفوذ بهتر مرطوب کننده ها و کرمهاي مفيد براي پوست اشاره نمود.

در دستور زير طرز تهيه يک اسکراب که فوق‌العاده باعث آرامش و سبکي پوست شما مي شود را آورده‌ايم:

شکر ريز يک فنجان
روغن گردو يک چهارم فنجان
آناناس يک چهارم عدد
گردو خرد شده يک قاشق چايخوري
پودر کاکائو يک قاشق چايخوري



تمام مواد را در داخل ظرف مناسبي بخوبي ميکس نماييد تا کاملا مخلوط شوند. سپس مخلوط آماده شده را داخل ظرف سربسته‌اي بريزيد. اين مخلوط درجاي خنک ومناسب تا يک ماه قابل نگهداري است. مقدار کمي از ماسک فوق را بر روي بدن خود ماليده و به آرامي ماساژ دهيد حدود بيست دقيقه منتظر بمانيد و سپس دوش بگيريد. اکنون تفاوت در سطح پوست خود را به خوبي مشاهده مي‌کنيد.


برچسب ها: پوستی شفاف , کاشت مو , جراحی بینی ,
[ بازدید : 3712 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 25 مرداد 1395 ] [ 12:42 ] [ مهتاب ]

[ ]