//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

استفاده از روش های جدیدبرای زیبایی بیشتر بدون آرایش


عنوان: زیبایی و جذابیت بدون استفاده از لوازم آرایشی

استفاده از لوازم آرایشی به مرور زمان تاثیر منفی روی پوست صورت دارد و بهتر است از شیوه زیبایی و جذابیت بدون استفاده از لوازم آرایشی برای زیباتر شدن بهره ببرید. لوازم آرايش از انواع مخلتف مواد شيميايي درست شده اند. بنابراين وقتي آن ها را روي پوست تان قرار مي دهيد آيا مي دانيد پوست تان را چه زجري مي دهيد؟ بنابراين خانم هايي که آرايش نمي کنند پوست سالم تري دارند، پوست آن ها آزادانه نفس مي کشند و چون آن ها از مصرف اين مواد خودداري مي کنند، از پوست خود بيشتر مراقبت مي کنند. به عنوان مثال هر روز پوست شان را تميز و مرطوب مي کنند و زياد آب مي نوشند.
اگر خيلي اصرار داريد که حتما چيزي روي پوست صورت‌تان استفاده کنيد سعي کنيد کرم ضدآفتابي که ته رنگ مختصري دارد به کار ببريد. اين نکته را از ياد نبريد که حتي بدون آرايش هم بايد هر روز از ضدآفتاب استفاده کنيد.

اگر قرار است فقط کمي آرايش کنيد سعي کنيد فقط ايرادهاي کلي را برطرف کنيد. لکه‌گيري روي پوست صورت با يک کرم ملايم يا يک نوک انگشت از ماسک صورت روي جاي آبله کوچکي که داريد کافي است.
لوازم آرايش اضافه خود را دور بريزيد. يک ميز آرايش خلوت کمتر شما را براي آرايش کردن تحريک مي‌کند.
اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرايشي انتخاب کنيد فقط يک پودر يا پن‌کيک ساده و يک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌هاي معتبر را انتخاب کنيد.

همان طور که آن ها آن قدر متکي به نفس هستند که بدون کوچک ترين آرايش به هر جا بروند و هر کاري انجام دهند، همان طور هم آن قدر باهوش هستند که خرج اضافي نکنند. بله از آن جا که لوازم آرايشي مصرف نمي کنند، پولي هم برايش نمي پردازند. طبيعي است است که مي تواند پول زيادي پس انداز کنند.

مهربان بودن راهي براي نزديک شدن به يک فرد است. مردم اغلب زناني را که واقع بين هستند و خود را به جاي افراد مي گذارند، دوست دارند. اين هنري است که همه زن ها از آن بهره نمي برند. اين گونه زن ها معمولا قابل اعتماد و دوست داشتني هستند. شايد به اين دليل که آن ها زمان کمتري صرف خودشيفتگي مي کنند. اين موضوعي است که يک فرد آن را مهم تر از صورت زيباي آرايش شده مي بيند.


برچسب ها: عمل بینی , کاشت مو , پوستی زیبا ,
[ بازدید : 2248 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 24 مرداد 1395 ] [ 11:05 ] [ مهتاب ]

[ ]