//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

تکنیک هایی برای پوست و موی زیبا


عنوان: ایده هایی برای داشتن پوستی زیبا

راهکارهایی برای افزایش زیبایی و سلامت پوست به شما برای سلامت بیشتر و افزایش زیبایی پوست و چهره تان کمک میکند. داشتن پوستي سالم آرزوي همه ماست. پوست ارگان مهمي در بدن است که ضمن ايجاد زيبايي مي‌تواند نشان‌دهنده مشکلات و بيماري‌هاي ما هم باشد. به قول يکي از متخصصين پوست ومو " داشتن پوستي عالي نيازمند مصرف کرمي معجزه گر ساخته شده از گياهان کمياب دريايي مدارشمالگان نيست. بلکه تنها با يک سري عادتهاي خوب ساده مي‌توان چنين پوستي را به دست آورد".پوست سـالم و جوان به طـور طبيـعي، قـادر به رفع تمامي نيازهاي خود اسـت. اگرچه ژنتيک مهم ترين عامل موثر بر سلامت پوست است اما پوسـت به مـرور زمان در اثر عوامل نامسـاعدي مثل (آفتاب و اشعه UV، آلـودگي هـوا، تغييـرات هورموني، استرسهاي روزمره، تغذيه نامناسب، عادات غلط، بالا رفتن سن و...) يا مراقبت‌هاي نادرسـت، فراموش مي‌كند كه در برابر عـوامل مشـكل‌سـاز، چه واكنشي را از خود نشان دهد و بنابراين با گذشت زمان به تدريج دچار تخريب و پيري مي شود.

عوامل متعددي در تخريب پوست نقش دارند و اين در حالي است که راه‌هاي متعددي هم براي محافظت از آن وجود دارد.

پوست شما پيوسته در معرض عوامل گوناگون مانند گرما، رطوبت، آلودگي، خشکي و... قرار دارد که چگونگي قرار گرفتن در معرض اين عوامل بر سلامتي تان تاثيرگذار است. متاسفانه برخي افراد احتياط هاي افراطي جهت مراقبت از پوستشان و اطمينان از نرم و صاف بودن آن کسب مي کنند درحالي که بهترين راه هاي محافظت از پوست را نمي دانند.

بعد از يک خواب بد، زير چشمان شما گود مي افتد و پوستتان نيز به زردي مي گرايد. براي همين پيشنهاد مي شود، 7 تا 8 ساعت در شب بخوابيد تا پوست عمليات جوانسازي خود را به طور مطلوبي انجام دهد.
پيري، خستگي و تيرگي پوست با روش هاي جوان سازي آن از بين مي روند. اين روش ها، مشکلات پوستي را حل کرده و پوستي صاف و درخشان ايجاد مي کنند.

اگر متوجه شديد که پوستتان خشک، تيره و چروک شده است، زمان خوبي است که به فکر جوان سازي آن باشيد.
پوست سالم، به خودي خود هر 14 تا 30 روز يک بار، تجديد مي گردد.

مدت زمان استحمام را کوتاه کنيد ( يعني طول ندهيد ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگيريد، گرماي حمام باعث مي شود رطوبت پوست از بين برود. با اين روش از پوست خود محافظت کرده ايد.
روش ديگر براي حفظ شادابي پوست، عدم استفاده از صابون مي باشد.
صابون با بوي تند مي تواند رطوبت پوست را از بين ببرد و موجب خارش و پوسته پوسته شدن پوست گردد. شامپوهاي بدن اغلب کمتر از صابون ها ايجاد حساسيت پوستي مي کنند.
شامپوي بدني را بخريد که داراي مرطوب کننده هايي مانند روغن هاي طبيعي و يا سراميدها است.





سلول هاي مرده پوست ظاهر تيره و خشني به پوست شما مي دهند و از نفوذ موثر لوسيون ها و يا کرم ها به پوست جلوگيري مي کنند.
بيش از حد پوست خود را مالش ندهيد، زيرا ممکن است پوست را تحريک کنيد و پوست خشک تر از قبل شود.


پوست قسمت بسيار مهمي از بدن است که ارگان هاي داخلي بدن را از ناهنجاري و آسيب عناصر خارجي محفوظ نگاه مي دارد.

مراقبت از پوست خصلت مهم و تعيين کننده اي است که هر شخص بايد به طور مستمر آن را رعايت کند که البته کار دشواري هم نيست.

شايد عجيب باشد که مجبور به پرداخت پول زياد و سرمايه گذاري روي کرم هاي مخصوص صورت و ... براي تامين سلامت پوست خود نيستيد. راه هاي زيادي وجود دارد که به کمک آنها مي توانيد به سادگي و به طور طبيعي از پوستتان مراقبت کنيد.

شما به ميزان کمي نيازمند استفاده از محصولات زيبايي هستيد، اما مي توانيد بدون ولخرجي و صرف هزينه بالا براي محصولات مراقبت از پوست آن را عملي کنيد.

اگر بدانيد چه بايد بخوريد و چه بخشي از عاداتتان را بايد پرورش دهيد به سادگي خواهيد توانست بدون صرف هزينه زياد از پوست خود مراقبت کنيد.


برچسب ها: کاشت مو , عمل بینی ,
[ بازدید : 3863 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 23 مرداد 1395 ] [ 9:56 ] [ مهتاب ]

[ ]