//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی


پروتز لب و برجسته کردن لب

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها يا روغن هاي جامد گفته مي شه، ;body butter ها از ترکيب روغن هاي گياهي پايه و روغن هاي جامد يا کره هاي گياهي (مانند کره کاکائو و …) تشکيل شدند. کره بدن آب ندارد و به اين دليله که نسبت به لوسيون ها و کرم ها بافت غليظ تري دارد و زمان بيشتري مي بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغني که داره و نوع پوست مصرف کننده، يک لايه کمي روغني، از چند دقيقه تا چند ساعت روي پوست باقي بگذارد.
تمام کرم ها يا لوسيون هاي بدن طبيعي، از روغن ها، آب (يا عصاره ها و محلول هاي گياهي حاوي آب) و يک موم يا يک غليظ کننده (مانند صمغ زنتان) يا انواع مواد امولسيون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسيون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقيق تري دارند و راحت تر پخش و جذب پوست مي شوند. لوسيون ها از کرم ها رقيق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بيشتري آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که پوست کف پاهايتان به دليل خشکي زياد ترک مي‌خورد، استفاده از لوسيون بدن مي‌تواند به شما کمک بسياري کند. لوسيون‌هاي بدن در جدا کردن سلول‌هاي مرده کف پا نقش به‌سزايي دارد. البته در شرايطي که پينه‌هاي کف پاهايتان قرمز، ملتهب و دردناک است، بايد با پزشک‌تان مشورت کنيد.

استفاده از لوسيون‌هاي بدن حس خوبي را به افراد منتقل مي‌کند. در ضمن رايحه و بوي خوش آن فراموش نشدني است. شما مي‌توانيد رايحه لوسيون‌هاي بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکيبات موجود درآن انتخاب کنيد.

حتي اگر پوست شما در بهترين حالت سلامتي و شادابي باشد و به هيچ‌گونه مرطوب‌کننده‌اي احتياج نداشته باشد، استفاده از لوسيون‌ بدن به پوست‌تان آرامش مي‌دهد. اگر لوسيون را همراه ماساژ بدن استفاده کنيد تاثير آن چند برابر مي‌شود.


[ بازدید : 618 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 1 بهمن 1399 ] [ 12:29 ] [ مهتاب ]

[ ]