//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

آشنایی با عمل بینی و مدلهای مختلف بینی


عنوان: آشنایی با عمل بینی و مدلهای مختلف بینی

عمل جراحی زیبایی بینی تاثیر زیادی در زیباتر کردن چهره و بینی دارد و نکاتی درباره عمل جراحی بینی استخوانی به شما برای انجام جراحی بینی کمک میکند.عمل بینی استخوانی و غضروفی یکی از خدمات عمل رینوپلاستی است که می تواند استخوان برآمده به شکل قوز پشت بینی را کوچک کند و به بینی حالت جذابتر و زیباتر دهد. جراحی بینی های استخوانی یک عمل زیبایی بینی است و بیمار باید همان مراحل را طی کند تا به نتیجه دلخواه برسد. بینی با برآمدگی مشخص بر روی پل، که گاهی بینی رومی یا کج یا بینی استخوانی هم نامیده می‌شود و می‌تواند دیگر اجزاء چهره را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد. کوچک کردن بینی یا برداشتن برآمدگی بینی استخوانی ـ یا قوز پشتی بینی ـ بخش لاینفکی از جراحی زیبایی بینی افرادی است که برآمدگی‌های بزرگ بر روی بینی دارند.

غالباً عوامل ژنتیک در شکل گرفتن بینی استخوانی نقش دارند؛ داشتن بینی استخوانی و قوز بزرگ بینی عموماً خصیصه‌ای خانوادگی است. با این وجود، آسیب دیدن بینی، مانند شکستگی، در پدیدار شدن یک برآمدگی مشخص بر روی بینی بی‌تأثیر نیست. در برخی موارد، صدمه‌ی وارد شده به بینی در اوان کودکی ممکن است زمانی خود را نشان دهد که دومین جهش رشد بینی در دوران نوجوانی شروع می‌شود.

به عبارتی هرچقدر مشکلات بینی بیشتر مربوط به پوست آن باشد بینی گوشتی تر است و هر چقدر مشکلات کمتر مربوط به پوست و بیشتر مربوط به لایه غضروفی استخوانی باشد بینی استخوانی نامیده می شود.

ازآنجا که اکثر اقداماتی که در راستای کوچک کردن و متناسب کردن بینی که در جریان عمل جراحی به انجام میرسد بر روی اسکلت بینی متمرکز است، بینی های گوشتی (که ایرادات اسکلتی ندارند) بطور ضعیفی به عمل جراحی پاسخ میدهند. بینی های استخوانی (که ایراداتشان اسکلتی است) خوب به عمل جواب میدهند، و بینی های گوشتی - استخوانی نتیجه ای متوسط دارند.

از طرف دیگر، از آنجا که بینی های استخوانی دارای پوست نازکی هستند، این پوست نازک به ظرافت ها و ریز تراش هایی که حین عمل بر روی اسکلت اعمال میشود بیشتر جواب میدهد. بعبارت دیگر پوست نازک در بینی های استخوانی به مهارت و ظرافت و هنر جراح مجال جلوه و نمود میدهد. درحالیکه پوست ضخیم در بینی های گوشتی ظرافت های اعمال شده بر روی اسکلت بینی را میپوشاند و پنهان میکند.

البته موضوع به این سادگی نیست. کم نیستند بینی های گوشتی که پاسخ عالی به عمل می دهند و بینی های استخوانی که کاندیدای مناسبی برای عمل نیستند. تنها راه برای اینکه بدانید بینی شما برای عمل مناسب است یا خیر، مراجعه به جراح بینی متبحر و پرسیدن از اوست. در صورت داشتن مهارت بالا ، جراح به خوبی می تواند نتایج چشم گیری را در موارد جراحی بینی گوشتی به ارمغان بیاورد.


برچسب ها: جراحی بینی،کاشت مو ,
[ بازدید : 4050 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 1 شهريور 1395 ] [ 9:44 ] [ مهتاب ]

[ ]