//

آموزش سئو

آموزشگاه تخصصی سئو

عمل پروتز گونه چه عوارضی را در پی خواهد داشت


عنوان: آیا عمل پروتز گونه قابل برگشت می باشد

گونه تاثیر زیادی در زیبایی هر فردی دارد و گونه های برجسته با عمل زیبایی پروتز گونه حاصل میشود.گونه بخش بسيار مهم ميانه صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن مي‌افتد و حالت برجسته بودن خود را از دست مي‌دهد. نتيجه اين تغييرات افتادگي ناحيه کنار فک و ايجاد خط‌ها و چين‌هايي در قسمت لب و بيني (خط کشيده شده از گوشه بيني تا گوشه دهان) است. بنابراين يکي از مسائلي که در زمان جوان‌سازي صورت به آن توجه ويژه‌اي مبذول مي‌شود، جبران حجم از دست رفته گونه است. حجم کم گونه باعث مي‌شود تا صورت صاف به نظر بيايد و از انحناهاي طبيعي گونه‌هاي پر که به صورت جواني و شادابي مي‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش مياني گونه از پلک پايين حمايت مي‌کند و در بسياري از موارد برجسته و حجيم کردن و کاشت گونه در از بين رفتن پف زير چشم مؤثر است.


در تزريق ژل و چربي در گونه، عمل به صورت سرپايي صورت مي گيرد، علاوه بر اين به دليل دائمي نبودن اثر آن، حتي در صورت تزريق در محل اشتباه نيز مشکلي براي بيمار پيش نمي آيد و بدن مواد تزريقي (ژل و چربي) را پس از مدتي جذب خواهد کرد، اما در مواردي که جراحي پروتز گونه انجام مي شود، بيمار در معرض خطر تمام عوارض جراحي از قبيل عفونت، درست قرار نگرفتن پروتز و... مي باشد.

عمل تزريق ژل و چربي در گونه شامل مراحل زير مي‌شود:

ارزيابي صورت و علامت‌گذاري: در صورت تمايل بيمار براي استفاده از تزريق ژل در گونه و يا تزريق چربي در گونه، متخصص پوست و پرستار مجربش، شکل صورت و رنگدانه هاي پوست را ارزيابي مي‌کند و ناحيه‌هايي از صورت را که قرار است بالا برده شوند بررسي مي‌کند. نقاط حساس و مهم صورت به عنوان محل‌هاي مناسب تزريق علامت‌گذاري مي‌شود؛ ضمناً از محل‌هاي مورد نظر عکس گرفته مي‌شود.
تميز کردن محل تزريق و بي حسي: محل‌هاي تزريق ژل و چربي با مواد آنتي باکتريال شسته مي‌شود. درد محل تزريق را مي‌توان با استفاده از خنک کردن پوست، پماد بي‌حسي براي بي‌حس کردن پوست يا تزريق موضعي داروي بي‌حسي کاهش داد. بيمار اين تزريق‌ها را، با توجه به بدون درد بودنشان، معمولاً به خوبي تحمل مي‌کند.
تزريق: تزريق ژل و چربي هر نقطه معمولاً تنها چند ثانيه طول مي‌کشد. پس از کامل شدن فرايند تزريق، ماساژ دادن و ارزيابي نتيجه در صورت لزوم پر کننده بيشتر تزريق مي‌شود. کل اين فرايند، بسته به ناحيه‌ تحت درمان، حداقل ?? دقيقه و حداکثر يک ساعت طول مي‌کشد.
پاکسازي و بهبود: پس از رضايت‌بخش بودن نتيجه، تمام علامت‌ها پاک مي‌شود. کمپرس سرد براي کاهش تورم و تسکين ناراحتي به بيمار داده مي‌شود. هر چند ممکن است ناحيه به مدت يک تا دو روز اندکي حساس باشد، اما معمولاً آن‌قدر دردناک نيست که نياز به مصرف مسکن داشته باشد.



برچسب ها: کاشت گونه،عمل بینی ,
[ بازدید : 3974 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 31 مرداد 1395 ] [ 12:51 ] [ مهتاب ]

[ ]